Hästblogg eller inte?

Vad är en hästblogg egentligen?
Förut skulle jag svara att det är en blogg med en eller flera personer som skriver om HÄSTAR. Dagligen får vi läsa om ridpass, utrustning, tävling och träning. Men idag skulle jag nog svara, mot min vilja, att det är en blogg som drivs av en eller flera personer som skriver om lite allt möjligt. Det är inte bara hästar längre utan helt plötsligt handlar det om utseénde, kläder, gymmet, kompisar, festande och mest av allt bloggare som skriver om åsiktsinlägg om komentarer! Dagligen är det en eller flera bloggare som uppdaterar om kommentarer dem får.
Detta är något jag tröttnar på då jag vill läsa en hästblogg med inlägg om hästar. Allt från outfits till ridning. Jag går inte in på en hästblogg för att läsa om hur mycket dem gymmade den dagen eller om vad dem tycker om att få kommentarer. Jag tycker inte att det finns en enda blogg nu för tiden som ENDAST skriver om hästar. Sen finns det bloggare som faktiskt är bra på att skriva om hästarna medan vissa glömmer bort dem lite.
Nej, bättra er bloggare där ute! Om ni inte vill blogga enbart om hästar, kalla er då inte hästbloggar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0